Thursday, February 4, 2010

LAMAN UTAMA


Dapatkan AKSES video Aksi diranjang sekarang untuk kebahagian hubungan intim anda!


......Pelawat yang berumur 18 tahun kebawah DILARANG melayari blog ini.......


Sudah berkahwin ? Ingin berkahwin ? Dah lama berkahwin ? Takut untuk berkahwin ? Bimbang tidak dapat memuaskan isteri anda diranjang ? Takut anda tidak dapat beraksi dengan baik diranjang? Atau pun anda memang jahil tentang seks ?
Kenapa anda harus terburu-buru mencari ubat kuat seks ? Adakah anda pasti anda dapat memuaskan isteri dengan memasukkan zakar ke dalam faraj dan memancutkannya ? Adakah isteri anda puas ?
Tahukah anda seks bukan sekadar memasukkan zakar ke dalam lubang faraj tetapi lebih dari itu. Hubungan seks anda akan lebih mencapai nikmat dan seronok jika anda dapat melakukan aksi dan perbuatan yang mengghairahkan pasangan anda.
Mengetahui pelbagai aksi diranjang adalah satu kelebihan dan senjata utama anda semasa ‘bertarung’ di ranjang !
Jika anda tidak percaya cuba tanya isteri anda, adakah dia hanya ingin gosok zakar anda yang keras sahaja atau inginkan anda melakukan aksi ghairah yang pelbagai terhadapnya semasa bersetubuh.
Sudah pasti dia inginkan seorang suami yang kreatif diranjang !
Pasti dia teringinkan pelbagai aksi hebat anda !
KERAS dan PANCUT hanya bahagian klimaks sahaja ataupun penamatnya !
Takkan nak cepat habis…..beraksi lah dulu !!
KRE
ATIFKAN DIRI ANDA DIRANJANG . ISTERI ANDA PASTI TERSENYUM


Bosan dengan posisi atas

SOALAN
SAYA hendak tahu cara bersetubuh yang disyorkan dalam Islam. Posisi mana yang sesuai kerana isteri saya mengadu dia bosan dengan posisi saya di atas.Saya berkahwin hampir lima tahun dan dikurniakan seorang anak. Saya harap doktor dapat mencadangkan posisi untuk saya mengaplikasikannya dalam hubungan suami isteri.

RAD
Ipoh, Perak


JAWAPAN
Pernah sahabat bertanya Rasulullah SAW mengenai hubungan kelamin dari belakang, yang mana mengikut sahabat ia dilarang sama sekali.
Rasulullah SAW kemudian memaklumkan, melakukan hubungan seksual dari belakang adalah harus, dengan syarat anggota sulit lelaki masuk ke anggota sulit perempuan dari posisi itu.
Pendek kata, apa saja posisi boleh dilakukan, asalkan ereksi lelaki masuk ke dalam faraj wanita.
Sehubungan itu, anda boleh mencuba posisi persetubuhan dari belakang, atau pasangan di atas, sama ada tubuh badan depannya bertentangan atau membelakangkan muka anda atau cara mana yang anda dan dia rasa selesa serta mudah melakukannya.
Tidak semestinya hubungan seksual dilakukan di atas katil kerana ia juga boleh dilakukan di atas sofa dengan posisi duduk.

"PELBAGAI AKSI HEBAT DAN MENARIK TERDAPAT DALAM VIDEO INI"

SUMBER: HARIAN METRO


DAPATKAN AKSES VIDEO INI SEKARANG! TEKNIK RANJANG ANDA PASTI BERBEZA.....SETIAP MALAM ADALAH MALAM PERTAMA!




Persiapan Malam Pertama? Apa bezanya dengan malam-malam seterusnya.Lazimnya, perkara ‘baru’ terlalu ghairah sedangkan ilmu diranjang mesti sentiasa dipelajari daripada detik awal perkahwinan hinggalah ke detik yang paling akhir.Usia bukan alas an anda perlu abaikan aksi diranjang anda.
Tidak salah jika niat mempelajari ilmu ini untuk kebahagiaan rumahtangga, kerana agama kita pun tidak mengajar teknik-teknik hubungan suami-isteri secara terperinci. Ilmu ini perlu dipelajari kerana salah satu objektif perkahwinan adalah hubungan seksual.
Kenapa anda perlukan Aksi Video diranjang ?

" Cabaran 'endropose' apabila penurunan hormon testeron berlaku pada awal 40-an dan keadaan itu menyebabkan mereka mengalami keletihan, kelesuan, PERASAAN MURAM, BEREMOSI, TIDAK MUDAH TERANGSANG dan KURANG berminat kepada hubungan seks."
...........METRO, 10 oktober 2009

" Ada juga suami yang sanggup menghadapi risiko mencederakan alat kelamin dengan menanam susuk atau mengurut zakar semata-mata untuk puaskan nafsu isteri. Begitu juga dengan segelintir suami bersusah-payah mencari minyak lintah kononnya hendak memanjang dan membesarkan alat sulit. Untuk apa?
Lihatlah betapa payahnya dan seksanya suami lakukan semuanya itu demi isteri.
Apa pun, pada saya dalam menunaikan tanggungjawab dalam kelambu ini, masing-masing baik isteri atau suami hendaklah saling memahami dan janganlah pentingkan diri.
Dalam hubungan badan ini, PEMANASAN itu adalah satu rukunnya, yang perlu dilakukan.
TANPA PEMANASAN, pasti isteri kecewa."
............SELEKTIF, Oktober 2009.

Banyak faktor yang menjadi pendorong kepada penurunan ghairah seks yang ketara seperti tidak mudah terangsang dan kurang berminat. Jadi, dengan adanya Aksi Videoranjang ini, diharap dapat mengembalikan semula mood terangsang terhadap seks dan mengembalikan semula minat terhadap perhubungan seks.
Begitu juga dengan aspek PEMANASAN sebelum melakukan seks yang merupakan RUKUN yang perlu sebelum berlakunya hubungan badan. Video ini teramat sesuai untuk dijadikan sebagai aspek PEMANASAN yang berkesan.

Almaklumlah, zaman sekarang ni terdapat ramai pasangan yang baru setahun jagung berkahwin tetapi sedah bosan dengan hubungan kelamin mereka. Ini disebabkan mereka mengulangi aksi yang sama setiap kali bersama. Pusing sana,pusing sini, aksi tu sahaja yang boleh dibuat. Jadi dalam video ini memaparkan pelbagai aksi yang boleh dilakukan bersama dengan pasangan anda.
AKSI YANG SELAMAT !
AKSI YANG BERKESAN!
AKSI YANG TIDAK MEMBOSANKAN!
AKSI YANG MENGGHAIRAHKAN!
AKSI YANG SEKSI!
dan yang penting sekali.....
AKSI YANG ANDA PERLUKAN !



PERLUKAH SAIZ ZAKAR YANG BESAR?

Mungkin ramai menyedari isu saiz zakar sudah banyak kali diketengahkan.Ramai lelaki begitu mengambil berat mengenai saiz zakar atau mengidamkan untuk memiliki zakar bersaiz besar disebabkan mereka terpengaruh dengan tayangan lucah.
Jangan mudah terpengaruh dengan saiz yang dilihat dalam filem lucah itu kerana saiz zakar yang dilihat dalam lucah itu amat luar biasa kerana ia membabitkan perlakuan seks melampau oleh ahli seks profesional.

Namun yang lebih mustahak ialah anggota kelamin itu dapat menjalankan tugas iaitu dapat disalurkan ke faraj dan dapat kekal dalam faraj dan menyalurkan air mani ketika pancutan.
Jika menegang hanya dapat masuk tetapi tidak dapat digerakkan tanpa terlucut, itu bermakna zakar itu berukuran kecil.
Malangnya, ramai lelaki suka berjumpa bomoh dan tukang urut.Ada juga yang dapatkan rawatan dari pengamal perubatan tidak bertauliah. Bayangkan telatah seorang pengamal rawatan tradisional memanjangkan zakar dengan menarik zakar secara kuat dan menyentap sehingga terkulai !!! Begitu juga dengan tabib yang tidak bertauliah menyuntik bawah kulit zakar dengan minyak bunga atau minyak kayu cendana.

Ramai juga menjadi mangsa tabib menggunakan pam vakum tanpa memberi maklumat teknikal mengenainya kepada pelanggan.Jika tersalah pakai kulit boleh menggelumbung atau lebam akibat takungan darah beku dan kesudahannya kulit panjang dan kelihatan gelap dan hilang keanjalannya.
Paling utama, setiap lelaki perlu sedar dan yakin yang anda mempunyai anggota kelamin yang padan dan sesuai mengikut baka dan keturunan anda.Dan anda perlu tahu yang pembukaan faraj perempuan boleh melegakan farajnya seluas yang mereka kehendaki dan boleh mengemutkan mengikut kehendaknya!.

Sumber: METRO 8 nov 2009



Yang paling penting anda perlu tingkatkan rangsangan seksual anda untuk menambahkah keghairan anda terhadap suami atau isteri anda.
Nescaya malam ranjang anda akan bertambah seronok!

Dapatkan Pakej Aksi Videoranjang sekarang!!!!!

Dengarlah keluhan seorang isteri hari ini.........
Di suatu malam yang dingin dalam tahun 2009, di dalam sebuah bilik yang sederhana besar, di atas katil,sepasang suami isteri yang telah lanjut usia baru masuk tidur. Suaminya telah mula mengantuk tapi isterinya terbangkit perasaan ghairah malam itu.
Si isteri bersuara, “Dulu-dulu tu…. abang selalu pegang tangan saya bila kita nak tido.” Suaminya dengan separuh sedar, menggenggam tangan isterinya, pas tu mula mengantuk semula. Beberapa ketika pas tu, si isteri bersuara lagi, “Kemudian tu….abang selalu cium saya.” Si suami dengan rasa terganggu, mengangkat kepalanya dan menyentuh bibirnya ke pipi si isteri. Pas tu sambung tidur balik. Selepas beberapa saat, si isteri bersuara lagi, “Kemudian tu…. abang
Selalu gigit-gigit leher saya…….” Dengan perasaan marah dan geram, si suami melontar selimutnya dan bangun dari katil tu terus menerkam.........
“ Setiap kali bersama , aksi tu aje yang dia tahu…”, keluh hati sang isteri.
“Bosannya…..”, keluh sang isteri lagi




Tahukah anda!
Sebaik manapun seorang yang bergelar isteri, dia tetap seorang manusia yang inginkan kepuasan seperti anda juga.Jika setiap kali bersama aksi atau posisi tu saje yang anda mampu buat pasti dia akan terasa bosan. Sesekali bagilah aksi yang membuatkannya teringat selalu posisi hangat itu.
Pasti dia akan kata “ Hebatnya AKSI abang malam ni…,”.
Sudah pasti anda akan mendapat ciuman sayang darinya.

Terdapat isteri yang menuntut 2 kali sehari nafkah batin!

Tiada masalah dengan adanya Video Aksi diranjang ini.

Terdapat isteri yang kurang rasa ghairah terhadap seks!

Tiada masalah jika anda memberikan video ini kepadanya!

Yang penting anda menghangatkan malam ranjang ini dengan

mendapatkan video ini sekarang!



Firman Allah s.w.t bermaksud:
“Dihiasi bagi manusia itu dengan perasaan dan keinginan kepada sesuatu, iaitu syahwat kepada wanita…”
(Surah Ali Imran ayat 14)
lain-lain ayat
Firman Allah s.w.t bermaksud:
” Mereka (para isteri) adalah sebagai pakaian bagi kamu dan demikian sebaliknya kamu juga ibarat pakaian bagi mereka..”
(Surah Al Baqarah ayat 187)
Firman Allah s.w.t bermaksud:
” Isteri-isteri kamu adalah ladang bagi kamu dan datanglah kepada ladang kamu mengikut yang kamu suka dan kehendaki”


KENAPA ANDA TIDAK BAGI KEJUTAN UNTUK ISTERI ANDA MALAM INI BAHAWA ANDA MAMPU MEMBERIKAN AKSI YANG LEBIH HEBAT BERBANDING AKSI SEMALAM YANG HAMBAR ITU……


DAPATKAN VIDEO AKSI DAN POSISI SEKS YANG HANGAT SEKARANG!


OBJEKTIF VIDEO AKSI DIRANJANG INI:

Memberi ilmu tentang teknik dan aksi hubungan seks
untuk para suami-isteri dan bakal pengantin baru sebagai
persediaan menghadapi malam pertama.
Kami harap dengan adanya video yang memaparkan
teknik hubungan ranjang dengan lebih kreatif
ini akan dapat menambahkan ikatan perkahwinan.

Video ini TIDAK memaparkan jalan cerita lucah !

INI BUKAN VIDEO LUCAH !


Jika anda mencari video cerita lucah bukan ini tempatnya!

Kami hanya memberi ilmu tentang hubungan ranjang sahaja.









Apa kata mereka?

“Dengan VIDEO ini saya dapat membuat beberapa aksi yang hebat…posisi seksnya sungguh berguna.Saya tidak sabar menanti malam kerana tidak sabar nak tunjuk aksi hebat dekat isteri saya…..”,
Azizul,Kuala Lumpur.

“Isteri saya sungguh terkejut dengan aksi yang telah saya pelajari melalui VIDEO ini. Dia tidak sangka saya boleh membuat aksi tersebut. Sambil tersenyum dia kata …saya nakal malam tadi.” Zaidi, Ipoh,Perak.

“VIDEO ini akan menjadi koleksi peribadi kami kerana ia menambahkah mood hubungan ranjang kami..terima kasih ! “, Zizi Hairi, Kuala Lumpur.

“ Wah kreatifnya ……malam ku makin panjang,isteriku makin sayang!”, Pak Samad,Kota Bharu.

“ Malam tu kami sama-sama tengok cara posisi diranjang dalam VIDEO ini, belum aje habis tengok isteriku suruh tutup VCD sambil berkata takkan nak tengok aje….!!!”, Eddy, Singapura.

“Isteri aku ghairahlah tengok VIDEO ni ! Posisi seksnya sungguh erotic dan menambahkan ghairah malam tu…Gaya aksinya pelbagai, sungguh kreatif.Sungguh merangsang sekslah malam tu..”,Iswandi,Sarawak.

ANDA JUGA BOLEH MELALUI PENGALAMAN SEPERTI PEMBELI DIATAS. MEREKA SEMUA DAPAT MEMANJANGKAN PERMAINAN DIRANJANG HANYA DENGAN MEMILIKI VIDEO INI.



ANDA BILA LAGI??????

TIDAK PERLU UBAT KUAT SEKS UNTUK BERTAHAN LAMA
TIDAK PERLU MEMBESARKAN ZAKAR UNTUK PUAS
TIDAK PERLU PEMBEDAHAN PLASTIK UNTUK KENIKMATAN
TIDAK PERLU MEMUJUK RAYU UNTUK DAPATKAN SEKS DENGAN SI DIA

YANG PERLU ADA HANYALAH AKSI HEBAT ANDA DIRANJANG!!!

DAPATKAN SEKARANG TEKNIK DAN AKSI HANGAT DIRANJANG.

DALAM BENTUK VIDEO dengan HANYA SATU KLIKSAHAJA!

---> Kualiti yang amat jelas.
---> Pelbagai produk berkaitan dengan ranjang anda.
---> Akses PERCUMA seumur hidup!
--> Hanya SATU KLIK sahaja

Dapatkan Video aksi diranjang sekarang!


Panjangkan MALAM RANJANG anda sekarang!
MENURUT KAJIAN 7 DARIPADA 10 LELAKI AKAN MENGALAMAI PANCUTAN PRA MATANG IAITU TERPANCUT AWAL SEBELUM ISTERI MERASA PUAS DIRANJANG. NAH….INILAH MASANYA ANDA DAPAT MEMANJANGKAN MALAM ANDA DIRANJANG DENGAN MENCUBA PELBAGAI AKSI YANG HEBAT SEPERTI YANG TERDAPAT DALAM VIDEO INI.
PUASKAN RANJANG ISTERI ANDA DENGAN ‘PERMAINAN’ ANDA YANG HEBAT !

BAGI PENGANTIN BARU VCD INI DAPAT MEMBANTU ANDA UNTUK PERSEDIAAN MALAM PENGANTIN ANDA AGAR TIDAK HANYA TERPACAK TERKEBIL-KEBIL.

UNTUK YANG DAH LAMA ‘BELAYAR’ TENTU SUDAH TAHU MANA TEMPAT LAUT BERGELORA,RIBUT MELANDA. ANDA HARUS JAWAB PERTANYAAN INI….
Adakah anda dan pasangan anda sudah jemu dengan AKSI seks yang sama setiap kali berasmara DIRANJANG?

Nak tahu pasangan anda jemu atau tidak mudah sahaja.Lihat reaksinya bila anda ingin bersama.Kalau biasa aje tingkahlakunya maknanya dia sudah tahu aksi yang sama akan anda tunjukkan.

Cuba lihat kandungan VIDEO ini dan praktikkan.Sudah pasti bila malam menjelma ia akan menjeling sambil tersenyum kepada anda kerana dia tahu anda ada sesuatu yang hendak ditunjukkan kepadanya.



DAPATKAN SEKARANG !!!!

DENGAN HANYA NILAIAN RM 50.00 sahaja !
Ya ! hanya RM 50.00 sahaja !!!!!

Dibanding dengan kandungan video ini, nilai RM50 amatlah rendah.

Cuba anda bayangkan ,apa yang dapat anda beli dengan RM 50 bila

berkunjung ke pasaraya.....

Dapat ke T-shirt bermutu?

Dapat ke kasut berjenama?

Dapat ke anda belanja KFC keluarga anda?


Nilai RM50 amatlah rendah sekarang...

Maka harga VIDEO teramat-amat-amatlah rendah !!!!

dan berbaloi anda mendapatkannya...

****** Hanya RM 50.00 ******

BUKAN ITU SAHAJA..........

Kami akan memberikan anda BONUS secara percuma..
JIKA ANDA MENDAPATKANNYA SEKARANG !


1. Teknik Seks KAMASUTRA secara PERCUMA.

2. Teknik melambatkan pancutan secara PERCUMA.


3. Video senaman kuatkan seks secara PERCUMA.

4. E-Book " Rahsia Seks Hebat" dengan kupasan
yang padat dan terperinci.


Kandungan E-b00k ini :-



ISI KANDUNGAN E-BOOK INI:-

1. Merangsang Wanita.

2. Bahagian Tubuh wanita yang erotic.

3. Tatacara bersetubuh dalam islam.

4. Rahsia Seks Lelaki.

5. Rahsia Seks Wanita.

6. Pelayaran malam PERTAMA.

7. Teknik hubungan Seks.

8. Petua Tambah Power dan besarkan zakar.

9. Teknik Kawal Ejakulasi supaya tahan lama.

10. Petua Pendekar Melayu bersetubuh.

11. Perkara yang anda perlu tahu tentang seks.

12. Tentang payudara yang perlu anda tahu.

13. Urutan Payudara.

14. Petua menjaga prestasi seks anda.

15. Ayat-ayat 'POWER' untuk mengajak isteri melakukan seks.


16. Makanan Pembangkit Ghairah Seksual


17. Petua Mencari Jodoh


18. Info seks yang harus anda tahu.


5. PERMAINAN INTERAKTIF secara PERCUMA.

Permainan yang dapat memulihkan RASA GHAIRAH anda.

6. Bukan itu sahaja kami akan memberikan PERCUMA - 'VIDEO-TANDA ISTERI PUAS'


VIDEO SEKS KAMASUTRA:

Teknik Memuaskan isteri

Dapatkan juga....

KOLEKSI CERITA EROTIK

(311 mukasurat)

padat dengan cerita yang mengghairahkan

SEMUANYA PERCUMA BILA ANDA MENDAPATKAN

VIDEO AKSI DIRANJANG SEKARANG.

Apa yang paling ISTIMEWA lagi anda akan diberi


AKSES PERCUMA .

Dimana pihak kami akan menghantar kepada anda video,gambar atau e-book yang terbaru SEKIRANYA ada dalam blog ini.

PERCUMA secara berterusan .



CEPAT.....TUNGGU APA LAGI?

NANTI DULU..........

Pihak kami pernah membuat PROMOSI HEBAT dan mendapat
sambutan yang paling hangat!!!

OLEH SEBAB ITU.......

Maka kami sekali lagi akan memberikan NILAIAN YANG AMAT HEBAT!

Anda tidak perlu membayar RM50.00 sekarang

TETAPI......

HANYA RM20.00 (RM DUA PULUH SAHAJA ) !!!

RM20.00 !!!! SAHAJA

Apa tunggu lagi rebut peluang ini dan lihat apa yang anda perolehi dengan

nilai RM20 !

Dijamin anda tidak akan mengeluh kerugian !

Wang RM20 anda tidak dibuang begitu sahaja !

Jaminan Anda Pasti dapat Menonton Video ini dengan baik!

ITU JAMINAN KAMI

CEPAT ! SEBELUM PROMOSI INI TAMAT!


PROMOSI INI AKAN BERAKHIR

PADA

28 FEBUARI 2010

Cepat!!!!! sebelum Kami batalkan PROMOSI ini bila-bila masa sahaja !


BAGAIMANA UNTUK MEDAPATKAN PAKEJ VIDEO MENARIK INI?

Amat mudah sekali......
YANG PALING PENTING ANDA MEMPUNYAI ALAMAT E-MAIL.
Kemudian...........


1. Anda perlu bank-in RM20.00 ke dalam akaun dibawah:-
- MAYBANK -

153010019476

atas nama QURADHI

ataupun melalui


MAYBANK2U.COM.MY

2. Pastikan MASA dan TARIKH adalah betul

seperti dislip bank-in.Ini kerana semasa mengisi

BORANG BELIAN ,

PENGESAHAN bayaran
akan dibuat melalui tarikh dan masa tersebut.


3. PENGESAHAN bayaran akan dibuat dalam masa 24 jam.

4. Setelah pengesahan bayaran didapati betul maka proses penghantaran


AKSES akan dibuat dengan segera.

5. Penghantaran AKSES akan dibuat MELALUI E-Mail anda.

dan dengan SATU KLIK sahaja anda dapat menikmati

pakej video ini bila-bila masa sahaja !

6. JAMINAN : NILAIAN YANG AMAT-AMAT BERBALOI.


7. Sebarang masalah atau aduan boleh dihubungi melalui alamat


e-mail ini ranjang18sx@yahoo.com


Setelah BAYARAN di buat sila klik butang BORANG BELIAN dibawah.



HARGA PAKEJ VIDEO INI AKAN DINAIKKAN


PADA BILA-BILA MASA SAHAJA...


CEPAT !!!!!


TIADA SESIAPA YANG MEMBERIKAN ANDA ILMU
TENTANG SEKS......


HANYA KAMI DI videoranjang18sx.blogspot.com



Sebelum Anda mengisi Borang Pesanan/Belian .

Sila buat Pembayaran dahulu.


Harga Video ini dengan pakejnya bernilai RM20.00 sahaja.

Sila Buat Pembayaran melalui Pindahan ATM atau Maybank2u.com

Bayaran boleh dibuat dengan menggunakan akaun :


- MAYBANK - 153010019476

atas nama QURADHI.


SILA KLIK BUTANG DIBAWAH JIKA BAYARAN TELAH DIBUAT


[ BORANG BELIAN ]


KEMBALI